Feketéné Szakos Éva publikációi
Tudományos folyóiratcikkek
2016
1 |
Feketéné Szakos Éva Kutatási eredmények az élethosszig tartó és az élet minden területére kiterjedő tanulásról OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 3:(4) pp. 503-505. (2016) Folyóiratcikk/Recenzió/kritika/Tudományos |
2014
2. |
Éva Feketéné Szakos Learning as renewal: contribution to the present theoretical background of the lifelong learning policy of the European Union. INTERNATIONAL JOURNAL OF LIFELONG EDUCATION 33:(4) pp. 504-522. (2014) Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [2546435] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
|
Feketéné Szakos Éva Trendkutatás és felnőttképzési innováció NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2:(1) pp. 29-38. (2014) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [2566165] |
2013
4. |
Feketéné Szakos Éva A felnőttképzés újabb elméleti irányai ISKOLAKULTÚRA XXIII:(9) pp. 63-74. (2013) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [2546421] |
||
5 |
Feketéné Szakos Éva A felnőttképzés nemzetközi professzionalizációs folyamatairól ANDRAGÓGIA ÉS MŰVELŐDÉSELMÉLET I:(1) pp. 40-48. (2013) Folyóiratcikk/Szakcikk/Tudományos |
||
2012
6. |
Feketéné Szakos Éva Integration of a Subject on Adult Education into the Curriculum of VET Teacher Training PEDAGOGIKA.SK SLOVENSKÝ ČASOPIS PRE PEDAGOGICKÉ VEDY / SLOVAK JOURNAL FOR EDUCATIONAL SCIENCES 2:(3) pp. 151-166. (2012) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [2069958] |
7. |
Feketéné Szakos Éva Possible Ways of Innovation in Vocational Teacher Training PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 7:(1) pp. 113-120. (2012) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [2069974] |
2010
8. |
Feketéné Szakos Éva A svéd felnőttképzés újabb tendenciái FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 4:(1) pp. 10-15. (2010) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764882] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
2008
9. |
Feketéné Szakos Éva Egy Socrates Grundtvig menedzserképző program az egészségnevelésben FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 2:(1) pp. 15-19. (2008) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764921] |
2007
10. |
Feketéné Szakos Éva Preparation of Becoming Teachers of Agriculture for Filling the Part of an Adult Educator GAZDÁLKODÁS 51: pp. 173-180. (2007) Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764929] |
11. |
Feketéné Szakos Éva Andragógiai szakemberek nézeteinek kutatása a Delfi módszerrel FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1:(1) pp. 3-6. (2007) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Rövid közlemény /Tudományos [1764931] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
2003
12. |
Feketéné Szakos Éva Az első hazai andragógiai Delfi kutatás eredményeiből MAGYAR PEDAGÓGIA 103:(3) pp. 339-370. (2003) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764966] Független idéző: 7 Összesen: 7 |
2002
13. |
Feketéné Szakos Éva Új paradigma a felnőttoktatás elméletében? ISKOLAKULTÚRA XII:(9) pp. 29-43. (2002) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764976] Független idéző: 5 Összesen: 5 |
1999
14. |
Feketéné Szakos Éva Andragógia és pedagógia EDUCATIO 8:(1) pp. 61-73. (1999) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764995] Független idéző: 11 Összesen: 11 |
1998
15. |
Feketéné Szakos Éva A Delfi-módszer és alkalmazási lehetőségei a neveléstudományban MAGYAR PEDAGÓGIA 98:(4) pp. 363-377. (1998) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764998] Független idéző: 3 Összesen: 3 |
|
16. |
Feketéné Szakos Éva “Szelíd pedagógia” az életvitel programok oktatásában ISKOLAKULTÚRA VIII:(1) pp. 127-131. (1998) Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1764999] Független idéző: 3 Összesen: 3 |
|
17. |
Feketéné Szakos Éva Új irány a didaktikában: ismeretelmélet alapú szubjektivizálás ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE XLVIII:(4) pp. 19-27. (1998) Link(ek): Teljes dokumentum Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1765002] Független idéző: 10 Összesen: 10 |
1995
18. |
Feketéné Szakos Éva Szexuális nevelés és természetes családtervezés EGÉSZSÉGNEVELÉS 36:(3) pp. 118-121. (1995) Folyóiratcikk /Szakcikk /Tudományos [1765015] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
Könyvek
2014
1. |
Feketéné Szakos Éva Innovatív irányok az ezredforduló utáni andragógiában Budapest: Eötvös József Könyvkiadó, 2014. 144 p. Könyv /Monográfia /Tudományos [2726232] Független idéző: 4 Összesen: 4 |
2010
2. |
Feketéné Szakos Éva A felnőttek tanulása és oktatása – új felfogásban: A konstruktivizmus alkalmazási lehetőségei Budapest: Akadémiai Kiadó, 2010. Könyv /Szakkönyv /Tudományos [1761505] Független idéző: 3 Összesen: 3 |
2009
3. |
Arapovics Mária, Balogh Andrásné, Bodnár Gabriella, Farkas Éva, Feketéné Szakos Éva, Henczi Lajos (szerk.) Felnőttoktató Budapest: Tankönyvkiadó, 2009. 520 p. Könyv /Szakkönyv /Tudományos [1477980] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
2006
4. |
Feketéné Szakos Éva (szerk.) Fókuszban a felnőttek tanulása Gödöllő: Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2006. 158 p. Link(ek): OSZK Könyv /Szakkönyv /Tudományos [1764942] Független idéző: 9 Összesen: 9 |
2002
5. |
Feketéné Szakos Éva A felnőttek tanulása és oktatása – új felfogásban Budapest: Akadémiai Kiadó, 2002. 150 p. Könyv /Szakkönyv /Tudományos [1764971] Független idéző: 60 Összesen: 60 |
1999
6. |
Feketéné Szakos Éva (szerk.) Felnőttképzési szakemberek nézetei a felnőttképzésről: Egy Delfi kutatás I. fordulójának kérdőívére adott válaszok gyűjteménye Budapest: ELTE TFK, 1999. Könyv /Szakkönyv /Tudományos [2079675] |
1998
7. |
Knódel Mária, Feketéné Szakos Éva Maróti Andor (szerk.) A felnőttoktatás küföldön 4. Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 1998. Könyv /Szakkönyv /Tudományos [1770759] |
Könyvrészletek
2016
1 |
Feketéné Sazkos Éva Miért legyen gyakorlatorientált a felnőttképzés? In: Kraiciné Szokoly Mária (szerk.) A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. 254 p. Könyvrészlet/Könyvfejezet/Tudományos |
2 |
Feketéné Szakos Éva A felnőttkori tanulás interdiszciplináris megközelítései – egy új, integrált modell felé In: Zsolnai Anikó, Kasik László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia. 497 p. Befoglaló mű link(ek): Teljes dokumentum Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat/Tudományos |
3 |
Feketéné Szakos Éva Egy nemzetközi iskolavezetési konferencia In: Béresné Dunai Gyöngyi (szerk.) Joggyakorlat a közoktatásban (28). Budapest: Raabe Klett Kiadó, 2016. pp. 1-12. Könyvrészlet/Könyvfejezet/Tudományos |
2015
4 |
Éva Feketéné Szakos, Edit Bognárné Szigeti Is foreign language teaching for adults an adult learning profession? In: Németh Balázs (szerk.) Research and Development in Adult Learning and Education in Hungary. 133 p. Befoglaló mű link(ek): Teljes dokumentum Könyvrészlet/Szaktanulmány/Tudományos |
5 |
Feketéné Szakos Éva Adalékok a felnőttkori hálózatos tanulás értelmezéséhez In: Henczi Lajos (szerk.) A szak- és felnőttképzés-szervezés gyakorlata (39.). Budapest: Raabe Klett Kiadó, 2015. pp. 1-16. Link(ek): Kiadónál Könyvrészlet/Könyvfejezet/Tudományos Független idéző: 1 Összesen: 1 |
2013
6 |
Feketéné Szakos Éva Akciótanulással a vállalatok megújításáért In: Henczi Lajos (szerk.) A Szak- és Felnőttképzés Gyakorlata. Fókuszban a felnőttkori tanulás . Budapest: RAABE Tanácsadó és Kiadó Kft., 2013. pp. VIII/5. 1-VIII/5. 12. Könyvrészlet /Könyvfejezet /Tudományos [2546417] |
2010
7. |
Feketéné Szakos Éva A kooperáció lehetőségei és korlátai az oktatás szervezeti formáin belül a roma tanulók szakképzésében In: Balla G. Tamás (szerk.) Módszertani útmutató a roma tanulók szakmai felkészítésében alkalmazható integrált problémaorientált és kooperatív tanulásszervezéshez. . 142 p. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764887] |
8. |
Feketéné Szakos Éva Felnőtt korú romákat oktató pedagógusokkal készített interjúk és értékelésük In: Dr Emőkey András (szerk.) Roma tanulók szakmai képzésében alkalmazható problémaorientált és kooperatív tanulásszervezési eljárások kimunkálása . Gödöllő: Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2010. pp. 118-125. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764888] |
2009
9. |
Feketéné Szakos Éva Pedagógusok nézetei a sajátos nevelési igényű tanulók pedagógiai támogatásáról a mezőgazdasági szakképzésben In: Rakaczkiné Tóth Katalin (szerk.) A sajátos nevelési igényű tanulók a mezőgazdasági szakképzésben: Háttértanulmányok . Gödöllő: Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2009. pp. 59-73. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764900] |
10. |
Feketéné Szakos Éva A konstruktivizmus hatása az andragógiára In: Pethő László , Karácsony András (szerk.) Identitások [Identitäten]: a 75 éves Bangó Jenő köszöntése [Festschrift Bangó Jenő zum 75. Lebensjahr] . 364 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK, BME PA közlemény Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764904] |
11. |
Feketéné Szakos Éva A felnőttképzés didaktikai alapelveiről In: Arapovics Mária , Balogh Andrásné , Bodnár Gabriella , Farkas Éva , Feketéné Szakos Éva , Henczi Lajos , Juhász Erika , Kerülő Judit , Kraiciné Szokoly Mária , Pethő László , Sz Molnár Anna , Vidékiné Reményi Judit Felnőttoktató . 520 p. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764906] |
12 |
Feketéné Szakos Éva A felnőttoktatás és –képzés tudománya (andragógia) és a pedagógia különbségeiről In: Arapovics Mária, Balogh Andrásné, Bodnár Gabriella, Farkas Éva, Feketéné Szakos Éva, Henczi Lajos, Juhász Erika, Kerülő Judit, Kraiciné Szokoly Mária, Pethő László, Sz. Molnár Anna, Vidékiné Reményi Judit Felnőttoktató. 520 p. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764907] Független idéző: 2 Összesen: 2 |
13. |
Feketéné Szakos Éva Az agrárszakképzésben és a szaktanári felkészítésben alkalmazható problémaorientált és kooperatív tanulásszervezési eljárások Európában, különös tekintettel Belgiumra és Hollandiára. In: Rakaczkiné Tóth Katalin (szerk.) Kooperatív tanulás a mezőgazdasági szakképzésben: Háttértanulmányok . Gödöllő: Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2009. pp. 27-43. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1829559] |
2008
14. |
Feketéné Szakos Éva Pedagogy and adult education (Andragogy) In: Ursula Sottong (szerk.) Fertility Management Program: Workbook . Cologne: Malteser Werke GmbH, 2008. pp. 3-6. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764915] |
2007
15. |
Feketéné Szakos Éva A konstruktivizmus alkalmazási lehetőségei a pedagógus-továbbképzésben In: Bábosik István (szerk.) Pedagógia és személyiségfejlesztés . 612 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764934] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
2006
16. |
Feketéné Szakos Éva Cselekvés helyett tanulás? In: Feketéné Szakos Éva (szerk.) Fókuszban a felnőttek tanulása . 158 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1784614] Független idéző: 7 Összesen: 7 |
2004
17. |
Feketéné Szakos Éva Felnőtt fejjel tanulni?: Az élethosszig tartó tanulás európai dimenziói In: Rakaczkiné Tóth Katalin (szerk.) Szakképzés és életút: A SZIE GTK Tanárképző Intézet Kiadványai . Gödöllő: Szent István Egyetem Tanárképzo Intézet, 2004. pp. 49-55. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764963] |
2002
18. |
Feketéné Szakos Éva A konstruktivista felnőttoktatás bírálata és gyakorlati alkalmazhatósága In: B Gelencsér K , Pethő L (szerk.) Közművelődés és felnőttképzés: Írások Maróti Andor 75. születésnapjára . 428 p. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764977] |
2001
19 |
Feketéné Szakos Éva A konstruktivizmus néhány alkalmazási lehetősége az andragógiában In: Basel Péter , Eszik Zoltán (szerk.) A felnőttoktatás kutatása . Konferencia helye, ideje: Dunaújváros , Magyarország , 1998.05.27 -1998.05.28. Budapest: Oktatáskutató Intézet, 2001. pp. 93-104. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1764992] |
1998
20. |
Feketéné Szakos Éva Konstruktivizmus a felnőttnevelés filozófiájában In: Bábosik István , Széchy Éva (szerk.) Új tehetségek és kutatási eredmények a neveléstudományban . 303 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK, Google books Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1765003] Független idéző: 8 Összesen: 8 |
21 |
Feketéné Szakos Éva Új német felnőttképzési modellek válaszai korunk kihívásaira In: Knódel Mária , Feketéné Szakos Éva A felnőttoktatás küföldön 4. . Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 1998. pp. 49-63. Könyvrészlet /Szaktanulmány /Tudományos [1770758] Független idéző: 1 Összesen: 1
|
Konferenciaközlemény folyóiratban vagy konferenciakötetben
2012
1. |
Feketéné Szakos Éva Intelligent Growth by Means of Lifelong Learning in the Field of Professionalisation of Adult Education In: Kálmán Anikó (szerk.) A magyar felsőoktatás szerepe a Tudásháromszög (oktatás-kutatás-innováció) megvalósításában. Az Európa 2020 és az oktatás-képzés 2020 stratégiák: The Role of Hungarian Higher Education in Achieving the Knowledge Triangle (education-research-innovation) . 558 p. Befoglaló mű link(ek): Egyéb URL, BME PA közlemény Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2072543] |
2010
2. |
Feketéné Szakos Éva Innovation, Learning and Development of Personality In: Kálmán Anikó (szerk.) 6. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Életen át tartó tanulás, innováció és értékteremtés: stratégiai háttérdokumentum és vitaindítók . 97 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2082894] Független idéző: 1 Összesen: 1 |
3. |
Feketéné Szakos Éva Innováció, tanulás és személyiségfejlesztés In: Kálmán Anikó (szerk.) 6. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Életen át tartó tanulás, innováció és értékteremtés: stratégiai háttérdokumentum és vitaindítók . 97 p. Befoglaló mű link(ek): OSZK Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2082910] |
2008
4. |
Feketéné Szakos Éva Das Modell des lebenslangen Lernens In: Kiss Ambrus (szerk.) Berufliche Qualifizierung auf dem Prüfstand: Verein zur Verbreitung Wissenschaftlicher Kenntnisse, Österreichisch-Ungarische Konferenz, 9-11. Mai 2007. Szombathely . Konferencia helye, ideje: Szombathely , Magyarország , 2007.05.09 -2007.05.11. Szombathely: TIT Tudományos Ismeretterjesztő Társulat, 2008. pp. 34-43. Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [1764919] |
2007
5. |
Feketéné Szakos Éva Az élethosszig tartó tanulás modellje In: Kiss Ambrus (szerk.) Mérlegen a szakképzés: Osztrák-magyar konferencia, 2007. május 9-11. Szombathely . Konferencia helye, ideje: Szombathely , Magyarország , 2007.05.09 -2007.05.11. Szombathely: TIT Tudományos Ismeretterjesztő Társulat, 2007. pp. 33-41. Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2082847] |
2006
6. |
Feketéné Szakos Éva Preparation of Becoming Teachers of Agriculture for Filling the Part of an Adult Educator In: International Conference for Young Researchers of Economics (4 ) (2006) (Gödöllő) 4th International Conference for Young Researchers of Economics: Proceedings . Konferencia helye, ideje: Gödöllő , Magyarország , 2006.10.02 -2006.10.04. Gödöllő: Szent István Egyetemi Kiadó, 2006. pp. 138-144. Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2082985] |
7. |
Feketéné Szakos Éva Andragógiai szakemberek nézeteinek kutatása a Delfi módszerrel In: Bruckner L (szerk.) Szakképzési és felnőttképzési kutatások a jövőért. Nemzetközi kutatási konferencia, Budapest, 2004. november 18-19. Tanulmánykötet . Budapest: Nemzeti Szakképzési Intézet; Nemzeti Felnőttképzési Intézet, 2006. pp. 50-53. Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2083134] |
2005
8. |
Feketéné Szakos Éva Research of opinions of experts with the Delphy method In: Bruckner László (szerk.) Vocational and Adult Education Research for the Future: International Research Conference . Konferencia helye, ideje: Budapest , Magyarország , 2004.11.18 -2004.11.19. Budapest: NSZI, 2005. pp. 52-55. Könyvrészlet /Konferenciaközlemény /Tudományos [2083129] |
2001
9. |
Feketéné Szakos Éva Constructivism in Family Life Education In: Michele Barbato , Gabriella Bozzo , Mariella Lobefalo (szerk.) Egyéb konferenciaközlemény /Konferenciaközlemény /Tudományos [1764989] |
Konferencia-előadások
Idegen nyelvű konferencia-előadások, egyéb tudományos előadások és szimpóziumok, kerekasztalok vezetése
1. |
Understanding human learning. |
2. |
Criticism of a new American model of the professionalisation of adult education”. |
3. |
Possible Ways of Innovation in Vocational Teacher Training in Hungary. |
4. |
Higher Education. |
5. |
Trends – future directions of adult education. |
6. |
The System and some Characteristics of the Hungarian Education and Teacher Training. |
7. |
Preparation of Becoming Teachers of Agriculture for Filling the Part of an Adult Educator. |
8. |
Learning in adulthood, in particular, how to change to a new way of life? |
9. |
Charting Expert Views on the Hungarian Adult Education – some Results of the first Andragogical Delphi Research in Hungary. |
10. |
Role of NFP Teacher in a Changing World. |
11. |
IEEF as an Umbrella Organisation. |
12. |
NFP in Everyday Situations (Case Studies). |
13. |
Adult Education in Hungary. |
14. |
Report on the Work of the Hungarian Member Organisation of the EIFLE. |
15. |
Constructivism in Family Life Education. |
16. |
Teaching NFP for Adults in Hungary. |
17. |
The Situation of NFP Teaching in Hungary in 1995. |
Magyar nyelvű konferencia-előadások, egyéb tudományos előadások és szimpóziumok, kerekasztalok vezetése
1. |
A felnőttkori tanulás interdiszciplináris megközelítései.
|
2. |
Az andragógiai módszerek hatásvizsgálatának aktuális kérdései.
|
3. |
Andragógiai kutatási irányok.
|
4. |
Az andragógia a professzionalizáció és a tudományosodás útján. |
5. |
Az andragógia újabb értelmezési problémái. |
6. |
A pedagógia és az andragógia különbözősége. |
7. |
Intelligens növekedés az élethosszig tartó tanulás eszközeivel a felnőttképzés professzionalizációjának terén. |
8. |
A pedagógia és az andragógia különbözősége, jellemzőik. |
9. |
Innováció, tanulás és személyiségfejlesztés |
10. |
Mitől lesz jó egy előadás? |
11. |
A svéd felnőttképzés sajátosságai. |
12. |
A pedagógia és az andragógia különbözősége, jellemzőik. |
13. |
A megújulás, mint szükséglet a felnőttek tanulásában. |
14. |
Integráció és oktatás. |
15. |
Egy Socrates Grundtvig menedzserképző program az egészségnevelésben. |
16. |
A felnőttképzők szerepe a tudásalapú társadalmakban. |
17. |
Az élethosszig tartó tanulás modellje. |
18. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
19. |
Felnőttkori tanulás. |
20. |
A felnőttkori tanulás és fejlődés értelmezése a hazai kutatásokban és képzésekben. |
21. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
22. |
Tanulás és cselekvés. |
23. |
Tanár szakos hallgatók felkészítése a felnőttoktatói szerepvállalásra. |
24. |
A felnőttképzés minőségi fejlesztése – akkreditáció. |
25. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
26. |
Andragógiai szakemberek nézeteinek kutatása a Delfi módszerrel. |
27. |
Felnőttképzési szakemberek nézeteinek felmérése a magyarországi felnőttképzésről. |
28. |
A termékenység szabályozása, |
29. |
A konstruktivizmus irányzata az andragógiában. |
30. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
31. |
A felnőttek elektronikus tanulásának elméleti megalapozása. |
32. |
A felnőttképzés európai dimenziói. |
33. |
Az ember méltósága a családban. |
34. |
Felnőtt fejjel tanulni? |
35. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
36. |
A felnőttek tanulása és oktatása, mint tudásszervezés. |
37. |
Egy andragógiai Delfi kutatás eredményeiből. |
38. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
39. |
A konstruktivizmus a felnőttnevelésben. |
40. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
41. |
Konstruktivizmus és felnőttoktatás. |
42. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
43. |
A konstruktivizmus néhány alkalmazási lehetősége az andragógiában. |
44. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
45. |
Felnőttoktatói identitás, felnőttképzési módszerek. |
46. |
A családtervezés bioetikai kérdései. |
47. |
Konstruktivista fordulat az andragógiában? |
48. |
A „szelíd pedagógia”. |
49. |
A „sanft” andragógiai modellről. |
50. |
A TCST oktatása, mint felnőttképzési feladat. |